09 września 2010

RYBA PO JAPOŃSKU



Przepis pochodzi ze strony http://www.przepisy.e-mama.pl/
SKŁADNIKI

CIASTO NALEŚNIKOWE
2 szklanki mąki
2 jajka
0,5 szklanki wody
0,5 szklanki mleka

ZALEWA
2 szklanki wody
1/2 szkl oleju
3 łyżki cukru
1 mały przecier pomidorowy
4 łyżki pikantnego ketchupu
3 łyżki octu
sól do smaku
ziele angielskie
liść laurowy

RYBA
1kg filetów (ja użyłam miruny)

WARZYWA
4 duże cebule
słoik papryki konserwowej
słoik ogórków korniszonów

PRZYGOTOWANIE



Przygotować ciasto naleśnikowe (ma być gęstsze niż na naleśniki). Maczać w nim kawałki ryby i smażyć aż będzie złocista. Przygotować zalewę. Podane wyżej składniki zagotować. Cebule pokroić w kostkę i zeszklić na patelni. Papryki konserwową i ogórki konserwowe pokroić w słupki. W naczyniu układać warstwami: rybę, cebulę, paprykę i ogórki. Na koniec całość zalać ciepłą zalewą. Rybę odstawić do "przegryzienia" (najlepiej na 24 godziny).


1 komentarz:

  1. Chyba tak podanej ryby jeszcze nigdy nie jadłam, ale na pewno nie omieszkam spróbować. Ja jestem za to wielką fanką łososia i wiem, ze ta ryba zawsze musi być u mnie w domu. Najbardziej na ten moment smakuje mi łosoś od https://mowisalmon.pl/produkty/ i to właśnie go najczęściej kupuję.

    OdpowiedzUsuń